Mare proiect… mare

Posted on

Hai ca anul asta aproape a trecut, dar la anul schimbam foaia.  Anul asta am tinut lipit de birou un calendar mare. Aproape pe fiecare zi e scrisa cate o notita, cate o programare, cate o sedinta, cate o intalnire, cate un examen, sau orice… ceva de facut. La anul imi schimb calendarul, ca asta e deprimant.  Nu-mi mai scriu activitatile mele solicitante pe calendar, ci le scriu pe alea relaxante. Vreau sa-mi fac un calendar unde sa scriu – 12 iunie – plec la munte, 16 iunie mananc creveti, 24 iunie dorm pana la 12, 16 decembrie sar coarda.  Pana la sfarsitul anului, vreau sa-mi scriu 50 de lucruri care vreau sa le fac in 2010, si la anul sa le trec in calendar.  Nu vreau sa simt ca trece viata pe langa mine fara sa fac nimic interesant, si nu vreau sa-mi amintesc de anii astia de studentie ca anii in care munceam, invatam si dormeam. Anul asta am notat in calendar zilele in care m-a durut capul, la anul, colorez fluturasi roz pe calendar.  E vremea sa facem ceva nou.     Cand e gata lista cu cele 50 de lucruri, am s-o public :p 

Imi planific ca in 2010 sa ma conving ca fericirea e gratis.   Mare proiect.. mare..

PS:  oare sunt singurul care am sa fac lucrul asta?

9 thoughts on “Mare proiect… mare

    Bogdan said:
    Septembrie 22, 2009 la 10:26 am

    Vezi tu,chestia cu saritul corzii imi pare cam de naspa asa,sa nu mai zic de fluturasii roz…dar dupa cum stim cu totii Romania e o tara libera asa ca….succes!!!
    P.S. CUM TI-A VENIT IN CAP SA SARI COARDA TOCMAI PE 16 DECEMBRIE???(sunt curios daca o sa comenteze si marean acest articol:)P)

    colaholicu said:
    Septembrie 22, 2009 la 10:48 am

    buna idee. o sa-ncerc si io

    mariusbardan said:
    Septembrie 22, 2009 la 12:52 pm

    eu imi fac un ‘bucket list’ pentru viata – insa lista de aia cu obiective ce pot fi atinse😀. sper sa o public si eu cand e gata. bafta🙂

    margelutadecristal said:
    Septembrie 23, 2009 la 2:34 pm

    Am reusit si eu sa-mi incep un mic blog personal si am pus deja lista 101 – adica o lista mare cu obiective ce pot fi atinse in 1001 de zile – asta ca sa-mi dovedesc mie ca se poate. Ideea cu calendarul plin de biletele este excelenta🙂 Asa am vedea toti cat de mult timp din viata il petrecem suparati, nervosi, ocupati, stresati si cat de putin il alocam pentru multumirea noastra sufleteasca.

    tibi said:
    Septembrie 24, 2009 la 9:53 pm

    super ideea. o sa-mi pastrez si eu alea stresante doar pt agenda si google calendar-> calendar telefon.

    uite un calendar in blanc, daca vrea cineva sa-si printeze:

    http://dl.transfer.ro/transfer_ro-60edfa8c8680d.zip

    PS: ionut, poate pui linkul asta mai vizibil

    irina said:
    Septembrie 26, 2009 la 10:45 am

    eu am facut asta.. e super ok sa te trezesti si sa vezi ca azi e ziua in care tb sa fii fericit indiferent de situatie sau in care somnul e p primul loc..:D
    try it >:D<

    mary said:
    Septembrie 27, 2009 la 10:26 pm

    Ionut eu te sfatuiesc sa citesti Isaia 55:8.cauta sa faci cat mai mult pt D-nul decat pt tine.si vei fi rasplatit

      ionut andrisan responded:
      Septembrie 28, 2009 la 8:08 am

      eu te sfatuiesc sa nu recomanzi versete care luate fara context au cu totul alt inteles

    Rodica said:
    Martie 28, 2012 la 7:18 pm

    Hai ca imi place. Ai idei , adica acum 2 ani aveai. Cand ne povestesti urmarea?

Lasă un răspuns

