Sa scrii, ca eu citesc!

Posted on

Eram mic. Foarte mic, si invatam. Citeam pe astia mai mari. Ma uitam la Zoso si ziceam, ce-i mare smecherie? Ma uitam la Arhi si ziceam la fel.. ce-i asa tare?  Ma uitam la blogul meu, si ziceam.. ee, parca mai merge.  Ei bine, vremea a mai trecut, si am inceput sa vad si culori, si pe cat de antipatici imi erau bloggerii din top, pe atat de mult ii apreciez acum. 

Nu m-a angajat sa fiu nimeni avocatul nimanui, si nici nu scriu asta ca sa atrag atentia cuiva, insa, pur si simplu, printre cititorii mei, care nu sunt bloggeri, au aparut des intrebarile astea: ” De ce sa scoti bani din blog? „, ” Se scot bani si de aici? ” , sau remarci de genul ” Daca-i vorba de-asa imi fac si eu blog „. Si stiu persoane care si-au facut blog, unde povesteau ce-au facut toata ziua,  o data la 3 saptamani. Si imediat a venit intrebarea: ” Ionut, mi-am facut blog, zi-mi si mie cum fac bani?  Vreau sa-mi pun si eu niste reclame” .  Intrebarea mea normala: ” Cati vizitatori ai pe zi?” – „Vreo 50 cand scriu. Cand nu scriu nimic, nu prea intra lumea. ”     Nu stiu daca mai are rost sa spun care a fost raspunsul meu.  Da, oamenii aia care au zis „daca-i vorba de-asa, imi fac si eu blog” , aceiasi care au blog de 3 luni de zile si care scriu aceleasi tampenii in fiecare saptamana, ca is putini aia care scriu zilnic.  

Citeam si eu ca tot bloggerul interviul lui Arhi in care spunea cati bani castiga din blog.  Am citit, si in loc de invidie si ura, m-am bucurat. Da, m-am bucurat pentru ca unui om ii este apreciat efortul , bine apreciat zic, pentru ca de ceva vreme scriu cam zilnic (exceptand duminicile), si stiu cum e sa pierzi o ora la un articol. Arhi scrie 2-3 articole. Normal ca dupa interviul ala au aparut reactii de tot felul si s-au gasit oameni sa comenteze. Arhi le-a replicat, si ei tot au comentat.  Oameni, care vad totul din tribune si au impresia ca-s bazati. Normal ca sunt si eu un mic blogger, si ma enerveaza cand vad ca unii se iau de bloggeri pe care-i apreciez fara sa fi scris vreodata vreun articol pe undeva.   Si pana la urma, nu poti doar sa scrii, trebuie sa mai si lasi lucrurile sa se intample, ca sa ai ce scrie.   In articolul asta vreau sa-i apreciez pe cei care scriu si pe care ii citesc in fiecare zi.  Asa ca, multumesc Arhi si Zoso ca scrieti cel mai des. Multumesc Andrei Pavel, Marius Bardan, Budha, Cristi Voiculescu, Alina Ilioi, Florin Puscas si Gabi Macovei.  Pe langa zecile de carcotasi, sunt si cititori care va respecta si va apreciaza.

7 thoughts on “Sa scrii, ca eu citesc!

    mariusbardan said:
    Septembrie 21, 2009 la 2:28 pm

    si tu sa scrii, ca si eu citesc!🙂

    Florin Puscas said:
    Septembrie 21, 2009 la 7:16 pm

    Multumesc pentru apreciere Ionut! Pentru mine conteaza aceste cuvinte.🙂

    gabi said:
    Septembrie 22, 2009 la 10:17 am

    Tu scrie:)

    Cel mai bun articol al saptamanii #2 « Crok's Blog™ said:
    Octombrie 2, 2009 la 5:50 am

    […] Prefer sa … Ndrey – Religiile sunt ca distributiile de linux Ionut Andrisan – Sa scrii,ca eu citesc Ceostoy – Amintiri (2) Blogatu – Bloguri vechi vS bloguri noi AndreiBlog – Ma […]

    capshunik said:
    Octombrie 2, 2009 la 11:18 pm

    Waw…acum am vazut ca m-ai inclus si pe mine:) Multumesc si eu Ionut. Sincer

    XtincT said:
    Octombrie 3, 2009 la 8:30 am

    Foarte bun articolul …. asa spun si eu acum despre ei😐

    Castigatorul editiei 2 « Crok's Blog™ said:
    Octombrie 4, 2009 la 8:02 pm

    […] Shocky 1 vot * Ndrey 2 voturi * Ionut Andrisan 10 voturi * Ceostoy 0 voturi * Blogatu’ 5 voturi * AndreiBlog 1 vot * Alexander 1 vot * Lucia […]

Lasă un răspuns

