Cantece de demult

guitar paintingDaca ar fi sa pui in ordinea valorii toate obiectele care le ai, pe care l-ai pune primul?

Ne-am invatat sa gandim cu portofelele, si deja cand pun intrebarea asta incep calculele.  Numarul 1: telefonul meu smecher – lumea ma suna, sun eu pe altii, stau pe twitter de pe telefon, fac poze, ma joc pe el cand sunt in calatorii, plus ca unul ca asta costa vreo 500 de euro..  stai stai stai… 500 de euro nu-i numarul 1!   laptopul – am dat 1000 de euro pe el, si imi este absolut necesar. Pe langa valoarea lui, ma ajuta sa mai castig si altii bani pe langa. Ziua lucrez pe el, seara bag un film, e foarte important.  Stai, am zis 1000 de euro? Ce vorbesc eu aici? Masina mea costa vreo 8000 de euro. Ce ma fac fara masina? Daca n-ar fi ea, nici pana la bancomat n-as ajunge sa-mi scot banii de pe card. N-as ajunge la serviciu, acasa, as fi ca un om paralizat, si pana la urma, decat paralizat cu bani, mai bine sanatos fara bani. 

Da, asta inseamna sa gandesti cu portofelul.  Pentru mine cel mai valoros obiect nu-l telefonul, nici laptopul, nici metroul (ca masina n-am).  Astea creaza stres, agitatie, nervi.  Si stii la cine apelez sa ma calmez? La Takamine-ul meu. Chitara mea. Cant, si uit. Uit de scoala, uit de serviciu, uit de nervi, de suparari, de probleme, uit de tot… Parca atunci cand incep sa cant se creaza o lume noua in jurul meu. Imi inchid ochii, si pe langa chitara parca incep sa aud cum bat si tobele undeva langa mine, aud bassul, aud un solo de vioara, aud acompaniamentul pianului…toate puse pe o scena fara spectatori..  N-am cum sa nu le aud… Si cant.. cateodata pana adorm…sau, uit..  te caut pierdut – click si play

(poza preluata de pe brucepaine.co.nz)

4 responses to “Cantece de demult

Lasă un răspuns

