Zile noi, proiecte noi – 2 –

Publicat pe

Ieri, am urmarit 2 sesiuni din Wordcamp, si pentru ca sunt dispus inca sa invat multe lucruri de la oamenii din topul blogosferei, m-am lasat convins ca blogurile de nisa (cele specializate pe un anumit profil) reprezinta cumva viitorul blogosferei. Eu oricum, lucram la un blog ca acesta, si mai am un proiect caruia am sa-i dau drumul foarte curand. 

Concluzia este ca, voi pune ceva mai mult accent pe celelalte 2 proiecte, Haser, si celalalt, pe care prefer sa nu-l public deocamdata.  Mult de munca, si inca mai caut colaboratori pentru Haser.

Good day!

5 gânduri despre „Zile noi, proiecte noi – 2 –

    Myriam a spus:
    Septembrie 17, 2009 la 5:24 pm

    Muult succes cu proiectul;)

      artistu05 a răspuns:
      Septembrie 17, 2009 la 6:18 pm

      multumesc :->

    taktu a spus:
    Septembrie 18, 2009 la 12:35 am

    hai cu haseru… v-am facut reclama pe la mine :))

      artistu05 a răspuns:
      Septembrie 18, 2009 la 8:15 am

      uite daca faci cate un articol de-asta in fiecare zi, vreun an de zile, promit ca-ti dau de un suc :))) multumim multumim ;))

        taktu a spus:
        Septembrie 18, 2009 la 2:57 pm

        Doamne fereste! eu sunt un blogger cu deontologie! ma jignesti!

Lasă un răspuns

