Mult respect!

M-am trezit cu greutati pe pleoape, cred ca de la raceala care ma incearca, cu ochii atat de infundati in orbite incat ma simt ca as privi de undeva din spatele meu. Stiti, ieri am inaugurat Haser blog, blog specializat in resurse umane, care sa fie de ajutor celor care vor sa se angajeze, sau angajatilor din prezent.
Azi am vrut sa scriu ceva despre respect, despre o domnisoara. Ieri, in metrou, dau sa ies, vine o tanti ceva mai rotunda si mai mare decat mine, se tranteste in mine. In timp ce intorcea capul dupa mine, spune incet, „ma scuzati”, si dupa ce ma vede, imi zice pe un ton de om nervos „uita-te ba pe unde mergi!” .
Cred ca-i o mentalitate generala asta. Tanti, din cauza ta, si a oamenilor ca tine se duce Romania de rapa, pentru ca suntem invatati sa dam locul in autobuz babelor si mosilor care mai au o portie de fasole si se duc, si dam cu piciorul in tineri, tineri care traiesc cu mentalitatea voastra, ca ei nu trebuie respectati. Si in momentul in care ajunge unul de-asta in Parlament, normal ca spune, dam 3 milioane de euro sa face un parc fain, unde sa poata plimba pensionarii cainii, si dam 2000 de euro sa renovam o scoala. Nu platim salariile profesorilor pentru ca ne permitem sa intrerupem invatamantul 2 saptamani, insa nu ne permitem sa nu mai dam bilete gratuite la autobuz pensionarilor. Nu tinerii trebuie respectati, ca ei sunt in forma, rezista si asa.

Imi cer scuze tanti de la metrou ca n-am 80 de ani sa pot accepta scuzele, si imi cer scuze pentru ca am 21 de ani si te-ai trantit in mine. Iarta-ma ca ai vrut sa ma bagi inapoi in metrou, si eu n-am acceptat.

6 responses to “Mult respect!

Lasă un răspuns

