Simulator de salariu

In ultimele 2 zile am participat la un training unde am invatat si mai multe decat stiam despre excel. Acum pot sa ma laud ca am diploma acreditata de Microsoft pentru utilizarea Excelului.

 Mi-a placut programul ala, si acum imi place si mai mult. Pur si simplu imi place sa lucrez cu functii de genul =IF(AND(M2>4;M2<11);10;IF(AND(M2>10;M2<16);15;IF(AND(M2>15;M2<21);20;IF(AND(M2>20;M2<26);25;IF(M2>25;25;5)))))/100″ E un program fain, util, pe care eu il recomand. Haideti sa va dau un exemplu de lucruri pe care le-am facut eu in excel.

Un simulator de salariu care calculeaza din salariul brut in salariul net : il puteti downloada de aici: http://freestorage.ro/ml03eicb9sy2

Tot in excel am facut chiar un organizator financiar lunar, pe care eu il completez si care practic m-a scos din foame de cand sunt in Bucuresti.  Ala am sa-l pun la dispozitie in viitorul apropiat pe Haser, proiectul la care am inceput sa lucrez.  Deocamdata bucurati-va de acest simulator de salariu.

 

PS: trebuie sa aveti instalat Microsoft Excel pentru a putea utiliza acest fisier.

PS2: completati campurile: brut; extra-time, spor fidelitate (vechime), spor sistematic, daca este cazul; sindicat (daca este cazul), si numar de bonuri de masa (daca este cazul) – puteti completa si la avans, pentru a vedea cat veti primi la lichidare.

Enjoy it!


Lasă un răspuns

