Si-a facut si Marius blog!

DSC08999Il stiti si pe Marius, nu? Normal, doar toata lumea il stie pe Marius. El e baiatul pe care il sun tot timpul cand am probleme cu computerul. Toata ziua „Marius, vezi ca mi-a aparut un X pe ecran, vezi ca am nu stiu ce eroare, ce se intampla daca torn apa in cooler, ce program folosesc sa desenez in paint, cum opresc computerul, care-i cel mai bun maus pana in 15 lei de pe piata, si tot felul de intrebari existentiale care tin de computer.  Baiat bun Marius asta. 

Stie fotbal, stie volei, si cand merg in Suceva, nu se poate sa nu ne intalnim.  Ei bine, nu stiu pe unde a vazut el bloguri, si ce bloguri citeste, dar ieri mi-a zis ca are prea mult timp liber. Bine, mi-a zis ca isi face blog, dar se cam leaga amandoua. Asa ca Marius si-a facut blog.

Deocamdata ca si blogger, e in perioada de probe, asa ca Marius, o luna de zile, te citesc, te recomand, si iti dau peste nas cand o iei pe aratura.

Concluzia: cititi Borsul Monden al lui Marius!


6 responses to “Si-a facut si Marius blog!

Lasă un răspuns

