Zile noi, planuri noi

Azi e o luni mai altfel. M-am trezit odihnit, cu o dilema mare. 

 Sa merg, sau sa nu merg la examen?  M-a durut capul tot weekendul, si stresul examenului nu m-a lasat sa invat. Asa ca, m-am trezit, si am bagat 2 ore de invatat, si am mers pana la urma.  Am invatat prea putin ca sa-mi cada ce am citit, insa ne-a lasat sa ne uitam in lege, si, am stiut unde sa caut, si am scris.    De-asta sunt bucuros azi. 

Tot azi vreau sa incep blogul de resurse umane.  Nu s-a oferit inca nimeni sa intre in echipa, insa, probabil o vor face dupa ce ma apuc de treaba.  M-am trezit luni, energic, in premiera. Semn bun. Am sa fac multe saptamana asta.

Ma simt ca in vacanta 😀   – Pana una alta, ca tot vreau eu sa trec pe .ro, spuneti-mi, ce suna mai bine – artistu05.ro sau ionutandrisan.ro ? eu as fi vrut ionut.andrisan.ro, domeniul andrisan.ro e deja luat de cineva.

2 responses to “Zile noi, planuri noi

Lasă un răspuns

