Mesaj pentru telefonii (via #twitter)

Ei bine, ieri am participat la o discutie despre twitter cu @Andu, @alexmoise, @ioanaban27, @dcbogdan, @cristinabran@mihaibaloianu,  si @sabinacornovac.  Pe langa alte aspecte am discutat si despre cei care nu sunt pe twitter si care am dori sa fie acolo.  

 Eu astept de ceva vreme 2 conturi de twitter care cred ca ar fi extrem de utile pentru mine, si anume : @orange si @cosmote.  De ce?  Simplu.

 Intr-o zi am cautat jumatate de ora combinatia de numere de la relatii cu clientii cosmote. A trebuit sa intru pe vreo 4 forumuri si sa incerc vreo 6-7 variante de-ale lor. Daca era cosmote pe twitter, salvam jumatate de ora eu si poate 20 de minute un operator cosmote. Plus ca nu le tineam reteaua ocupata cu telefonul meu pus pe on-hold vreo 25 de minute.   Oricum, in mare sunt multumit de serviciile lor, chiar daca se mai intampla o data in an si cate una de-asta. 

Acu, de ce vreau sa fie si orange pe-acolo? Am si un numar de orange, chiar daca nu-i foarte populara reteaua asta in Bucuresti. Il tin pentru cei de acasa, din Suceava, unde ei sunt cea mai raspandita retea de telefonie mobila.  Cat am fost pe abonament la Orange, n-am avut niciodata nici o problema, absolut nici un repros. Cand am trecut pe cartela am inceput sa primesc spam prin sms.  Acu nu numai spam de la Orange, ci mai nou si de la BCR.  Daca ar fi pe twitter, probabil ca asta ar fi o metoda ceva mai neagresiva de a-si promova campaniile si ofertele. 

Acum, n-am si Vodafone, ca nu-mi mai incap in buzunare telefoane, insa, sunt sigur ca ar fi foarte utili daca ar aparea si ei pe twitter.   Valabil si pentru RDS sau Romtelecom.    Zapp mai exista?

Companiile cu pretentii tin pasul cu actualitatile. Stam pe twitter pe telefoanele si abonamentele voastre, si pe voi nu va gasim acolo.  Sunt curios cine, si cand va aparea prima companie de telefonie pe twitter.

PS:  – cosmote are cont de twitter cu 4 followersi si 0 following , si nici un mesaj postat (asta in cazul in care contul nu-i un fake) . La prezenta activa ma refer.

PS2: in cazul in care sunt pe twiiter deja, poate ar trebuie sa se faca ceva mai vizibili, ca eu n-am reusit sa dau de ei

One response to “Mesaj pentru telefonii (via #twitter)

  • Marius

    da, ar fi interesant daca ar fi prezenti pe twitter. dar inafara de a publica noi oferte nu prea au ce face. poate doar ca oi (clientii) sa trimitem problemele noastre in 140 de caractere urmand ca noi sa fim contactati online sau telefonic ulterior (dar nu tot pe twitter)

Lasă un răspuns

