Fiecare cu rolul lui

Publicat pe

Normal ca iar trebuie sa fac referire la diferentele dintre Suceava mea si Bucuresti, ca e o diferenta la nivel social despre care am mai vorbit aici (Prietenii, cunostiintele, etc), ca bucurestenii sunt mai reci, mai superficiali, mai individualisti, nu te lasa sa te bagi in viata lor, si nu se baga in viata ta, ca poti vorbi cu ei de meciuri, poti vorbi de filme, de istorie,  de evenimente din prezent, insa in nici un caz despre tine si ca,  daca te doare capul te trimit la farmacie, nu-ti fac masaj la tample.

 La inceput m-a afectat contrastul asta dintre orasul natal si capitala,  insa, ca orice om normal m-am adaptat.  Mi-era frica sa merg la un meeting unde nu cunosc pe nimeni,  la un party, la orice. Era obligatoriu sa am 1-2-3 prieteni cu mine. Cand m-am trezit fara ei, am invatat sa ma duc si singur. M-am obisnuit, insa cand ma duc acasa, nu iau mediul de Bucuresti cu mine. Acolo, ma intalnesc cu Marius, cu Dana, cu toti ceilalti care-mi sunt prieteni, si ei imi fac masaj la tample daca ma doare capul (metaforic vorbind, bineinteles).  

Bucurestiul ma ajuta sa fiu independent, sa simt ca sunt pe picioarele mele, ca ma descurc si fara ajutor, insa Suceava ma face sa ma simt alintat.  

Iar vorbesc ca un copil proaspat venit la capitala, dar ce sa-i faci, cateodata mi se face dor😀

3 gânduri despre „Fiecare cu rolul lui

    colaholicu a spus:
    Septembrie 1, 2009 la 9:18 pm

    Lasa, ma, aici ai Burger King :))) . Si in legatura cu mersu’ la party-uri, nici io nu prea merg daca nu iau vreo 2-3 cu mine😀

      taktu a spus:
      Septembrie 2, 2009 la 10:28 am

      da sa stii ca asta e un laitmotiv intalnit la multi „emigrati” in bucuresti. trece oricum, iar in scurt timp o sa te simti cu adevarat ca acasa.

    Myriam a spus:
    Septembrie 4, 2009 la 11:48 pm

    intotdeauna ramane o legatura de pamantul natal,cum e zicala cu ”nicaieri nu-i ca acasa”.E bine sa nu uiti de unde ai plecat,dar e bine si sa-ti dai silinta unde ajungi.Si toti trebuie sa parasim cuibul natal la un moment dat,indiferent daca ne place sau nu:(

Lasă un răspuns

