Yahoo are copii bolnavi

sick_computer_1Peste tot citesc de spam pe twitter, apoi cand intru pe blog imi scrie undeva jos „askimet protected you from 234 spam messages”, apoi citeam despre spamul trimis de cei de la sport.ro (de care am reusit sa scap), si, normal, nu uit de cutiuta cu spam din yahoo inbox care e toot timpul plina.

Nu stiu daca ce zic eu se incadreaza in categoria spam, insa ieri, imi da add pe messenger o tipa (din LA cica), si avea niste mesaje cam robotice. Incepe sa-mi zica de faptul ca se plictiseste si vrea compania mea, si deja incepuse sa puta a abureala de-aia imputita pe care eu n-o suport. O intreb inca o data ce vrea, si imi da nush ce link spre un site de-ala de facea ea show erotic la web-cam. Imi spune ca imi trebuie nush ce parola sa-i accesez webul, si ii zic NU! N-am nevoie nici de serviciile ei, nici de ale altcuiva. Nu intelege, asa ca ii dau ignore. Peste jumatate de ora, apare alta tipa, cu mesaje identice. Aceleasi cuvinte, alt nume. Ruben mi-a zis ca e robot, si mi-a demonstrat. La tot ce scria ea, raspundeam cu mesaje de genul „aslkjbvsdivbaf” sau „safakjbvsuba” ca sa-mi arate ca ea isi zicea povestea mai departe indiferent de ce ziceam eu. I-am dat ignore si robotului numarul 2.  Intrebarea care mi-o pun eu e cum a ajuns robotul ala la idul meu de messenger???

Apoi spamul, sau virusul, sau orice-ar fi chestia aia, care are numarul 2 in chestii dubioase recente de pe messenger e reprezentat de urmatoarea chestie.  Intra online cineva, si de cand e online, pana iese, primesc la 5 minute un mesaj de genul „o cunosti pe fata din clip?”  -aici e un link – . Normal ca linkul e defect. Am reusit sa scap de mesajul respectiv prin ignore bineinteles, desi n-aveam nimic personal cu respectiva.     Acum, dupa ce am scapat si de mesajul ala, am descoperit o noua versiune, si anume, de ieri am inceput sa primesc de la altcineva la fel, la 5 minute mesajul „uite ce face prietena ta!”  – si aici e un link – . Pana acum ignore e solutia mea la mesajele astea.   Daca pe langa gripa porcina ai luat si virusul asta, da click aici pentru a rezolva problema! 

Mai ramane problema cu micutul Ionut (sau Rares, dupa caz) care are numai 3 ani de vreo 5 ani si e bolnav de leucemie si daca eu trimit la toata lista mea de messenger atunci el primeste 3 miliarde de euro, si va fi sanatos toata viata lui si va trai 184 de ani, iar daca nu trimit, atunci se va darama casa pe mine, si ma va calca trenul, sau altele asemanatoare. 

La roboti le dau ignore,  virusul il rezolvi.. dar ce ne facem cu Ionut??  (sau Rares, dupa caz)

(poza preluata de pe http://ilandconsulting.com)


4 responses to “Yahoo are copii bolnavi

Lasă un răspuns

