De azi ma apuc de invatat!

Posted on

Azi am examen.  Da, restanta! Am crezut ca daca voi avea restante va cadea cerul pe mine si voi cadea intr-o depresie de 3 luni si de atunci ma voi apuca de invatat si voi termina facultatea cu 10 si ma voi face baiat cuminte si voi ajunge presedinte. Primul examen ratat din viata mea a fost asta.  Din clasa a 5-a am fost invatat cu examenele. La inceput de clasa a 5-a am dat examen pentru admiterea in liceul de arta. Apoi,  fiecare semestru am dat examen la flaut, pian si teorie si solfegii. Le-am luat pe toate.  In clasa a 8-a am dat si capacitatea. Eu n-am dat capacitate la 3 obiecte. Am dat la 6 obiecte: romana, matematica, istorie, flaut, pian si teorie si solfegii. Apoi, dupa capacitate, am facut o pauza cu examenele. In clasa a 12-a am dat atestatul. L-am luat, logic. Am dat bacalaureatul. L-am luat,  aproape logic. Am venit in Bucuresti si am dat interviu pentru job ( a fost ca un examen pentru mine). Am fost angajat. Am facut scoala de inspectori resurse umane, si am dat examen. Am luat. Am inceput facultatea. In primul semestru am avut 14 examene. Le-am luat pe toate. Am avut examen pentru a ma face inspector si mai mare, si l-am luat si pe ala. A venit semestrul 2 la facultate.  De data asta a fost mai greu. 3 examene pe saptamana. Am dat  5 examene si le-am luat. Am mai dat 2, si le-am picat.  Am mai dat 7, si le-am luat.

Stiti la ce m-am gandit toata sesiunea?? Nu la cum de am luat eu aproape 30 de examene anul asta.. ci „cum pensia mea am picat examenele astea 2??”

Nu se mai poate asa ceva! De azi ma apuc de invatat!

2 thoughts on “De azi ma apuc de invatat!

    My7uNa said:
    Septembrie 3, 2009 la 10:25 am

    :)) hai ca e tare treaba ” cum pensia ta ai picat examenele ” .. Cred ca , cu grija ..
    Eu de astazi am zis ca ma apuc de invatzat , dar asa chef am ..
    eu n’am restante doar marire de medie

    ce sa iti zic : SPOR LA INVATZAT !!! si lasa netu :))

    i4ever said:
    Ianuarie 14, 2011 la 8:23 pm

    Eu nu imi doresc sa ajung presedinte.

    Basescu nu a terminat cu 10.

Lasă un răspuns

