CVuri si interviuri

Am citit, am vazut, dar n-am priceput.  Lucrez in resurse umane si de multe ori a trebuit sa vizualizez diferite CVuri sau sa iau interviuri.  Toate astea m-au facut sa-mi pun o intrebare: Daca nu vrei sa te angajezi, de ce iti mai faci CV? de ce mai vii la interviu? (bine, is 2 intrebari, recunosc)  De ce zic asta? ei bine… am modificat multe CVuri ale multor prieteni. Ce am gasit pe acolo…. m-a socat surprins.

O prietena de-a mea voia sa se angajeze, asa ca ma roaga sa-i verific CVul sa vad daca e oki.  Cand ma uit pe el, imi sare in ochi poza: era ea, la gradina zoologica, in spate se vedea o caprioara, ea tinea intr-o mana o sticla de bere, si cu cealalta mana arata spre caprioara. Am crezut ca-si bate joc de mine..

Un angajat de-al nostru, din exces de zel, si-a trecut in CV toate performantele din clasa 1 pana la facultate. A scris ce medie generala a avut in fiecare an, si eventual ce premiu a luat.  „Clasa 1: premiul 2, media 9,20” , „Clasa a 9-a – media 7,20″  .. Indubitabil.

Vine unu la interviu in pantofi si in trening. ” De ce ai plecat de la ultimul loc de munca?” – „Aveam un sef enervant care imi dadea prea multe de facut”.

Ma, nu ca sunt rau,  insa, daca nu stii sa faci un CV,  sau nu stii cum sa te prezinti la un interviu nu-i un capat de tara.  Intreaba pe cineva care stie. Nici eu n-am invatat in scoala cum se face un CV. Nu mi-a zis nimeni ce sa raspund cand ma intreaba la interviu ” care-i scopul tau in viata? ” .   Un CV bine-facut si un interviu reusit s-ar putea sa-ti asigure un mod de viata mai mult decat decent.  

Nu promit ca imi gasesc timp imediat, insa, daca vrei sa ma uit peste CVul tau si cateva sfaturi personalizate din mica mea experienta, da-mi un mail  (artistu05 [at] gmail . com). Incerc sa te ajut.


9 responses to “CVuri si interviuri

Lasă un răspuns

