Nu ma striga "artistu'(05)" !

Ma gandeam … toata lumea a avut porecle. Cine nu cunoaste pe cineva cu porecla „Grasu” sau „Chioru” ?

Prima porecla de care imi aduc aminte, am capatat-o pe la 5 ani,  „Pravosca”. Nenea Marcu, fratele lui tataia imi zicea asa. Nu stiu de la ce vine. Apoi, „Soldo” pe la 7 ani. Asa imi ziceau prietenii de la mare pentru ca eram moldovean.. sunt moldovean.  Prin clasa a 6-a am aparut cu porecla „Viper”.. Clasic.. Profesoara de engleza, o profesoara tanara care voia sa castige simpatia elevilor imi zicea Viper. Era si nickul meu in campionatele de Counter-Strike pe care le organizasem atunci.  Dupa ce a trecut moda cu Viper, prin clasa a 9-a, Tibi mi-a facut un user la computerul lui pe care l-a numit „artistu’ „. Plecasem de  la liceul de arta, si probabil ca sa-mi faca viata mai amara, mi-a zis „artistu'”. Oricum, mie mi-a placut si de atunci m-am afisat cu „artistu’ „. In 2005 i-am pus si un „05”, cifra perfecta pentru mine (care elev/student nu viseaza la un 5??? ), si asa am ramas de atunci. Colegii de liceu imi mai ziceau asa, si profesoara preferata, doamna Andries, la fel, imi zicea la fel, „artistu’ „.  De vreo 5 ani is „Artistu(05)”, si cine stie, poate candva am sa schimb si nickul asta. Mai nou, la mine la firma e o moda ca fiecare sa aiba cate o porecla cu „giaina” la urma. Eu sunt  „bloggiaina” (altii au fost porecliti „mangiaina”, „fatgiaina”, etc).

Nu ma deranjeaza ca este un ArTiStul mai cunoscut decat mine in Suceava, ca oricum,  eu sunt fara „l” si cu „05” la urma. Sper sa nu-l incomodez nici eu cu nickul meu.

Oricum, din toate astea, eu prefer Ionut. Imi place Ionut, si m-as simti incomod sa fiu strigat pe strada „artistu’ ” sau „artistu05”.  Prietenii imi zic Ionut. „Artistu05” asta e ca un fel de ID universal strict pentru internet. E mai usor de tinut minte decat Ionut Andrisan, si mai usor de identificat decat Ionut, ca Ionuti sunt o multime.

Asa ca, daca ma vezi pe strada, sau cand vorbim, nu ma striga „artistu (05)”. Ma cheama Ionut.

PS: Dana imi zice Iionut. Doar Dana!

2 responses to “Nu ma striga "artistu'(05)" !

Lasă un răspuns

