Alte verbe… in proza

497N-am vazut de multe ori imagini ca astea. Mergeam in metrou.. era aglomeratia de la ora 6.  Printre coate imbrancite, certuri, casti in ureche.. haos, imi atrage atentia o domnisoara draguta care parca era absenta de acolo. O vad la un moment dat ca isi baga mana in poseta, ia telefonul de acolo si se uita la el. A zambit asa de frumos, a aratat atat entuziasm cand a privit la telefonul ala.. m-a speriat.. m-a speriat cu fericirea ei, cu lumina din ochii ei.  A raspuns printre zambete .. Alo…   era clar ca iu bea fata aia..

O alta imagine, tot in metrou, undeva la ora 9 seara, nu era aglomeratie, era chiar linistit. In capatul celalalt al vagonului vad un baiat, frumos aranjat, oarecum timid, si langa el o fata draguta.. Era rosie la fata, nu prea avea curaj sa-l priveasca in ochi, si avea un zambet timid si continuu pe fata. Tinea in mana un trandafir rosu.  Era un inceput.. O iubire inocenta, care nu incepe cu sex si se termina cu dragoste, o dragoste pentru care el s-a luptat.. se vedea clar in ochii lui fericirea. O dragoste pe care ea a asteptat-o. Altfel n-ar fi rosit.

Mi-e dor sa mai vad imagini ca astea, care nu arata a plictiseala, a obisnuinta, imagini care n-au ca scop „sa fiu si eu ca toti”.. pentru ca pur si simplu, m-am saturat sa aud „azi TREBUIE sa ma intalnesc cu FEMEIA.. n-am nici un chef.. dar poate iese CEVA..”

Mi-e dor sa mai vad 2 ochi timizi… 2 obraji rosii … si un trandafir…

(poza de Narcisa Mocanu)

9 responses to “Alte verbe… in proza

Lasă un răspuns

