Treaba cu HTC-ul Magic

Cica intr-o zi merg eu pe strada, si sa vezi cu cine ma intalnesc! Ma intalnesc cu pestisorul de aur,si asta imi zice: Ma, e criza si mai pot indeplini doar o dorinta, si dorinta asta va fi aleasa tot de mine, ca restul dorintelor le-am consumat cu guvernul vostru. Mi-a ramas un HTC Magic, ca de asta le-am zis ca nu-l dau nici daca ma taie. Si incepe sa-mi zica pestele de HSDPA, WiFi, ecran senzitiv, sincronizare cu pcul, GPS, GPRS,  dinti albastri bluetooth, sistem de operare Android, radio, rezolutie tare, camera cu peste 3 MP, imi zice de design, si ca l-ar pastra, dar el cum n-are maini, nu-l prea poate folosi. Plus ca in apa nu functioneaza chiar la capacitati maxime.
Ma uit la el dubios, si ii zic.. ba! tu razi de mine? care-i smecheria cu asta?
Asta disperat, rosu la solzi, cu ochii iesiti din cap, racneste o data la mine si zice.. Baa!!! ia telefonul, cauta pe GPS o apa si arunca-ma o data ca mor aici!!

Acu stau si ma gandesc.. ma, eu am in buzunar un telefon vechi de vreo 5-6 ani, cred ca e din prima generatie de telefoane cu ecran colorat. In afara de sunat si smsuit, nu pot face mai nimic cu el. Normal ca as vrea un telefon misto cu care sa-mi pot verifica oricand emailul, cu care sa pot sta pe twitter mai toata ziua. M-am saturat sa umblu ca bezmeticul prin Bucuresti si sa intreb 10 oameni cum sa ajung acasa, si fiecare sa-mi zica altceva, si normal ca un GPS ar fi taare bine-venit. Plus ca nu vreau sa fur poze de pe alte siteuri ca sa-mi colorez blogul, prefer sa le fac eu.. Daa.. prefer eu, da de unde camera?
Nu, nu ma plang, doar ca, tehnologia asta tare mai usureaza viata cateodata 😀
 

(Post scris pentru concursul “Imi doresc un HTC Magic”, organizat de Gadgeteer.ro si Vodafone Romania.)

7 responses to “Treaba cu HTC-ul Magic

Lasă un răspuns

