Da-mi o motivatie BUNA!

imaginePana recent, veneam la serviciu cu gandul ca vine vacanta, si fiecare zi de lucru trecuta ma apropia tot mai mult de concediu, si asta parca ma motiva sa vin. Acum, ca a trecut concediul, am intrat intr-un fel de criza de motivatie. De ce sa muncesc? Banii nu-s de-ajuns, pentru ca, vorba lui Marian, am ajuns sa muncim doar ca sa stam in Bucuresti. Banii astia se duc peste tot si nicaieri, si muncesc de parca nici nu as fi platit.. pentru ca oricum nu prea apuc sa vad banii care-i iau. Asa ca.. da-mi o motivatie buna!

PS: articol din categoria „citeste si comenteaza!”

10 responses to “Da-mi o motivatie BUNA!

Lasă un răspuns

