Definiti normalitatea

Publicat pe Actualizat pe

pentru tine am timp sa stii

Din categoria viata este ca tractorul!

Azi n-am chef sa ma iau de nimeni.
M-am culcat azi noapte cu un chef nebun sa scriu smsuri, dar am reusit sa ma abtin, si sa nu scriu nici unul. S-a oprit computerul lui Anton de la care primesc net pe la 23, deci mi s-a taiat orice activitate care tine de computer, apoi, mi-era foame, dar mi-era lene sa-mi fac mancare, asa ca am baut (de foame) jumate de litru de Sprite (singurul juice care imi place si cand e cald), si m-am culcat. M-am pus pe partea aia patului care are niste scanduri puse din 50 in 50 de cm, ca sa ma trezesc de parca am dormit pe calorifer, o data la 2 noaptea ca mi-am amintit ca am uitat sa incui usa (nu stiu cum mi-am amintit asa, ca doar dormeam cica), apoi inca o data la 4 ca muream de sete acolo, apoi inca o data la ora 6 ca nu mai aveam somn (odihnit de numa’ numa’), apoi pentru ultima data la ora 7 (obosit de numa’ numa’). Am venit la serviciu, mi-am programat salariul care-l iau maine. Credinta sau nebunie, dar ar trebui sa primesc o jumatate de salariu in plus ca sa nu-mi mai ramana bani de mancare. Ce mai programare.. S-a stricat incarcatorul la laptop (singur normal.. doar nu l-am stricat eu, chiar daca-i ies matele afara). Am descoperit ca cea mai buna oferta o are totusi Emagul. Saptamana viitoare imi cumpar domeniu, si trec pe .ro in viitorul apropiat. Trebuie sa merg la ambele facultati sa vad care mai e treaba cu taxele, inscrierile pt pedagogie, etc. Vreau sa ma vad cu Gabi si Andy  intr-una din saptamanile urmatoare. Saptamana care a trecut am crescut mai mult de 1000 in zelist, ceea ce ma apropie mai mult de unul din scopurile secundare ale blogului meu pe anul asta ( sa fiu in top 1000 pana la finele anului).  Azi mi-a promis Cornel ca imi da lista cu cele 200 de carti pe care ar trebui sa le citeasca fiecare.
Ce normala e viata cateodata..

2 gânduri despre „Definiti normalitatea

    Myriam a spus:
    August 13, 2009 la 10:06 pm

    se mai intampla…viata nu e intotdeauna roz;))

    Mony a spus:
    August 14, 2009 la 11:08 am

    hai ca esti baiat destept si te descurci🙂

Lasă un răspuns

