Se pierdea..

Cand ma trezesc dupa o noapte de-aia in care stiu ca am visat, si as da orice sa-mi amintesc ce, insa oricat ma stradui, nu reusesc.
Atat stiu, ca mergeam pe o strada alba, lumina batea puternic din fata, si ea era langa mine. I-am zis multe, am povestit si mai multe, ne-am oprit langa un cires inflorit, unde i-am facut o coronita si, ea.. ea m-a privit, mi-a zambit si nu mi-a zis nimic. Am vrut s-o iau de mana, dar, cu cat imi apropiam mai mult mana, parca totul se pierdea…incepea sa se vada ca prin ochii unui om beat.. nu beat de alcool.. doar beat… Am privit-o in ochi, in timp ce se pierdea, si am pretuit momentul ala, pentru ca stiam ca orice-ar fi.. vis, realitate, e sfarsitul. M-am trezit incet, singur, cu ochii stralucind trist, de la lacrima aia care o data plecata, parca imi lua si speranta, si dorinta de viata.. si atunci am realizat.. unele dorinte sunt prea mari…chiar si pentru un vis…

One response to “Se pierdea..

Lasă un răspuns

