SVegas here I come!!!

topoareCu castile in ureche ascultand cateva din vechile hituri Mtv, si incercand o tentativa de a-mi programa cat de cat urmatoarele 2 saptamani, stau, si privesc aproape in gol.  Pff, vine vacantaaa!!
Adio lume salbatica! Adio oras civilizat! Doua saptamani scap de voi!
Ma duc acasa, iau gasca, ne luam corturile in spate si ne facem pierduti prin padure. Cautam paduri pe munte care sa aiba si cate o gaura cu multa apa in ea, ne montam corturile, luam sabiile si mergem la vanat, ne intoarcem cu cangurii prinsi si-i facem la rotisor, stam la foc de tabara si povestim telenovele, jucam prinsa in copacul ala mare de langa noi, mergem noaptea la pandit fluturi si ursi panda, daca se sfarseste prin a fi noi urmariti, atunci ne ascundem repede in corturi, ziua facem campionat de bataie cu noroi plin de lipitori…..si tot felul de lucruri care le fac oamenii normali in vacanta :))
De maine pana marti am sa fiu in zona Galatiului, apoi, plec spre Suceava, pe unde am sa ma invart restul vacantei. Care vreti sa ma vedeti la fata, nu asteptati sa va sun eu!
In concluzie eu iau vacanta, si am sa postez doar ocazional pe blog.
SVegas here I come!!!!!


7 responses to “SVegas here I come!!!

Lasă un răspuns

