Cautatorii de minuni – semnat Gugal

Publicat pe

Ma, deci, nu se poate sa va trec cu vederea. Iar ati asteptat de la google sa va dea solutie problemelor voastre, si am notat cativa campioni. Oare ce raspunsuri asteptati voi cand tastati toate minunile astea in motorul de cautare?? Minuni cum ar fi:
„vreau sa am bani” – no shit?!
„ce lucruri imi trebuie pentru mare” – parerea mea: un cojoc, 3 perechi de manusi si genunchere
„cum sa ma imbrac” – frate… daca esti baiat, atunci recomand muult roz, mult sclipici si pantofi lacuiti
„cosmin despre fete” – baa! cine-i cosmin? noul Dr Love?
„am 40 de ani si vreau sa ma insor” – Trist dar rezolvabil. Poate il gasesti si tu pe Cosmin si te ajuta el.
„expresii urate” – frate… nici sa injure nu mai stie lumea.. cred ca e … bine?
„la ce facultate sa ma inscriu pe criza asta” – nu-i prima data cand sunt intrebat – eu zic sa te apuci de fotbal
„artist 05 champions league imgb” – frumoasa combinatie – champions league de la imgb.. ai gasit sper
„betty cea urata cand era frumoasa” – frate.. de telenovele chiar nu stiu .. a fost frumoasa betty cea urata? adica o vreme cand n-avea mustata, avea dintii drepti si freza facuta?! n-am idee.. am crezut ca e iremediabila
„dulce maria cu ochelari” – lool.. iar telenovele? ce asteptati sa gasiti pe net?! uitati-va pe „acasa”
„ai dreptate! iarta-ma tata” – mult mai usor sa exersezi pe google, nu?
si acum campioana noastra:
„adrese planse sa scriem cifrele” – dude.. m-am tot gandit, si nu i-am dat de capat.. ce vrei de fapt??

chiar numai prin minuni de-astea ma gasiti??

3 gânduri despre „Cautatorii de minuni – semnat Gugal

    Delia Filip a spus:
    Iulie 23, 2009 la 1:15 pm

    Oh long John……..

    Myriam a spus:
    August 9, 2009 la 9:36 pm

    Multe minuni rezerva Google-ul=))

    betuel hreniuc a spus:
    August 25, 2009 la 6:21 pm

    tare de tot ..

Lasă un răspuns

