Mamaaa!!! vreau la zoo!!

1 an jumate! Da, un an jumate de Bucuresti ma face veteran.
Pana sa plec, baietii au facut pariuri pe seama mea. In 2 luni ma intorc acasa! Altii cu mai multa incredere mi-au dat 3. Culmea-i ca nu doar rezist in Bucuresti!, ci chiar imi place!
Prima zi in hyper-market: un obosit se tranteste cu cariciorul in mine. Ma uit la el si nu pricep ce vrea. Tot eu eram de vina. Am tras aer in piept si am zis: oki.. chill out.. e Bucuresti. Aici nu ne batem.
Stai sa vezi cand am descoperit dusurile din metrou. Am inceput sa umblu cu sapunul dupa mine pentru ca la ce folos sa mai consum apa calda de acasa cand pot sa fac dus la sub-bratul expus al grasului de langa mine? Trafic, batai in intersectie.. ziare moca ce confirma vorba aia ca „tara arde si baba se piaptana”. Nu mai urla cocosii dimineata aici. Aici urla bicamerus salbaticus si sirenus ambulantus. Noapte nu mai adorm la vioara greierului ci la trompeta lui Guta.
Ma mai duc in orasul de mlastina, si cand ies la 10 noaptea in oras si vad ca-i inchis si la non-stop, mi se face dor.. da.. dor de nebunia din Bucuresti. Sa mai aud 3 clanxoane la 2 faruri, sa mai aud expresia aia care deja mi-a intrat in sange „ma lasi?!”, da, mi se face dor sa astept sa treaca masinile cand e verde pentru pietoni, si sa trec cand se face rosu. E Bucuresti. La 6 dimineata lumea-i treaza, la 3 dimineata lumea e treaza. Singura diferenta dintre zi si noapte in bucuresti e numarul de fotoni, si viteza contorului de la Electrica.
Concluzia: Mamaaaa!! Vreau la zoo!! La anul draga.. la facultate… La anul te muti la zoo..
Mie de-asta imi place capitala..de nebunie!

PS: @Adela & @Zoso – m-au luat tastele pe dinainte.. am sa-i dau pingback iar la vremea potrivita ;))

2 responses to “Mamaaa!!! vreau la zoo!!

  • petruburac

    „bicamerus salbaticus si sirenus ambulantus”… :))

    Respect pentru d-l Honorus Ionutus.

  • Si-am venit! « Biscuim Măria Ta!

    […] Si-am venit! Ma uit in urma si vad cum se pierde in multimea asta din capitala nenea ala cu fata de popa, langa care am asteptat in statie in centrul Sucevei sa vina avionul care venea la capitala. Parca-i prea mare contrastul. Am fost in orasul ala in care nici nu mai saluti pe toti pe care-i cunosti, ca deja esti acasa, si oricum toata lumea cunoaste pe toata lumea si un salut nici nu mai e nevoie. Cand i te adresezi, nici macar nu-l mai intrebi ce mai face, pentru ca asta e o intrebare de politete, pe care nu o prea pui prietenilor, pentru ca stii ce fac prietenii. Vad pe strada zeci de figuri cunoscute, si pentru ca ii stiu asa de bine, si ne permitem atat de multe, de fiecare data cand ma adresez lor, incep cu “ba” sau cu “ma” (bineinteles, daca e vorba de un baiat). E o Suceava unica, unde le zambesti si strainilor, pentru ca si pe ei ii cunosti. Iti amintesti de nenea ala cu mustata ca l-ai vazut in mall, pe tanti aia cu ciorapii rupti ai vazut-o in carrefour, pe rockerul ala il stii ca era in scoala cu tine.. Un obosit.. toti isi bateau joc de el. Cunosti pana si cainele ala care se pisa pe Bemveul ala de 25000 de euro venit impreuna cu nenea macaronaru, ca l-ai mai vazut cand se ciondanea cu ceilalti 10 caini din piata mare cand si-a depasit granitele… N-ai cum sa nu-l stii.. Toata lumea stie cainele ala! Is de un an jumate in Bucuresti, si nu m-am intalnit niciodata intamplator cu Alisa pe strada, si stau o saptamana in Suceava, si ma intalnesc acolo cu ea. Nu prea ai intimitate intr-un oras in care daca intri in Mec si nu vezi nici o moaca cunoscuta deja iti faci griji ca nu esti in orasul potrivit, insa e un oras prietenos care iti ofera siguranta.. O siguranta de-o saptamana in zilele bune, si de-un weekend la 3 luni in mod normal.. Parca-i prea putin.. Nu mai vreau la zoo! […]

Lasă un răspuns

