Imi iau trabant!! (metaforic vorbind)

Posted on Updated on

carutaLa ce-o fi buna schimbarea asta? Tocmai am coborat 2 etaje, de la sedinta aia de 4 ore despre schimbare.
Ma simt ca o caruta cu frana pusa, trasa de un cal pe drumul de langa sinele de tren. O sedinta ca asta imi da impresia ca ne miscam repede.. ma face sa dau drumu la frane si sa ma chinui sa imping si eu la caruta….. totul pana in momentul in care trece un tren pe langa mine, si ma face sa imi dau seama ca oricat de repede as fugi, parca n-am nici o sansa sa-l intrec.
Atat timp cat incerc sa umplu chiuveta cu apa si sa scot apa cu galeata de acolo, sau sa caut schimbatorul manual de la ultimul SLK, sau pur si simplu, sa merg la interviu incaltat cu opinci, pot sa-mi dau tot interesul, ca tot degeaba. Lumea fuge pe langa mine, si daca nu ma adaptez ei, n-am sa-i pot face concurenta niciodata. Metodele vechi, sunt vechi.
Poate ca a venit vremea renunt la ideile preconcepute si vechi, sa arunc ligheanul unde spalam rufele, si sa-mi cumpar o masina automata. Evolutia asta are un pret, insa un pret in care merita investiti toti banii. La ce bun sa mai imping la caruta cand pot sa-mi iau trabant?

sursa poza: www.wassupady.com

One thought on “Imi iau trabant!! (metaforic vorbind)

    conea said:
    Iulie 20, 2009 la 1:36 pm

    de acord cu masina automata, dar ligheanul…oare se poate uita ligheanul?

Lasă un răspuns

