Din nou, traiasca banca!

pozaDimineata am fost sa-mi beau „Cap-Chockul” cu baietii de la EHS. Am discutat despre pataniile noastre cu bancile. Marian, tocmai a primit o citatie de la una din bancile cu renume ca va fi dat in judecata daca nu achita suma pe care o datoreaza. Are o imensa datorie de 7 lei, probabil mai putin decat a costat trimiterea plicului acasa, insa, Mariane, scoate banii! Ee, macar nu-i singurul. Un plic asemanator am primit si eu in ianuarie, prin care eram amenintat… sau nu amenintat.. informat sa zicem.. ca daca nu platesc cei 2 Roni voi fi dat in judecata. Va dati seama ca m-a luat cu transpiratii, pentru ca in cazul in care eram dat in judecata si pierdeam procesul ar fi trebuit sa platesc de 2 sau de 3 ori aceasta suma, asa ca, am platit-o dupa vreo 2 luni. A trebuit sa ma duc la sediul bancii unde a fost emis cardul, pentru ca probabil computerele lor n-au legatura unul cu altul, si nu ma puteau gasi in baza de date din alt sediu. Am fost acolo, am completat vreo 4 hartii, si imi scot cei 2 lei sa ma achit de datorie. Bineinteles ca, nu stiu ce a fost in capul meu, ca din 2 lei, s-au facut 10. Nu stiu cum, dar a trebuit sa dau 10 lei. Dau bucuros cardul, si imi promit ca nu mai calc acolo niciodata, si functionara imi zice.. bine, atunci ne vedem peste o luna. Eu: HA?! De ce?? Tanti imi zice: Poi, acum v-am inchis cardul, peste o luna va voi putea inchide si contul. Deja ma enervasem. II zic: Tanti, v-am cautat 2 ore ca sunteti la capatul celalalt al bucurestiului, am intrat in inca 4 sedii de pe strada asta, si am mers pe jos 1 statie de metrou si vreo 4 de tramvai si acum imi zici ca nu poti termina treaba? Ea imi explica aproape calma ca, n-are cum sa imi inchida contul acum pentru ca procedura este alta.. Imi da hartiile si imi zice sa vin cu ele peste o luna. Vin intr-o luna cu hartiile, si aceeasi tanti, la fel de draguta, imi ia iar toate datele, ma pune sa completez iar cele 4 hartii, imi cere iar cei 10 lei, si imi da iar inca 4 hartii. M-am uitat la ea si am incercat sa-mi dau seama daca isi bate joc de mine sau nu. Ii explic ca eu de fapt am mai dat o data banii aia, si am mai completat o data hartiile alea, si ca le am la mine semnate si stampilate de ea. Ea imi explica, banii aia care i-am dat prima data a fost sa alimtentez cardul ca sa-l poata inchide, iar acum trebuie sa alimentez contul… Am zis, whatever.. mi-am luat hartiile, de data asta, nu chiar nervos, pentru ca din prima zi de cand am venit in Bucuresti mi-am impus o rabdare pe cat de iesita din comun pe atat de necesara. Atunci am inteles un lucru. Bancile sucks… Mie mi-e mila de Marian. El are cardul deschis in Iasi. Deci ca sa-l inchida trebuie sa mearga o data in Iasi, si peste o luna iar. Mai are un card care e deschis in Braila, si inca unu in Bucuresti… Ce sa zic.. Mariane ti-au programat bancile concediul. Anul asta faci turul bancilor ( de doua ori – o data pentru carduri si a doua oara pentru conturi), daca nu vrei sa fii dat in judecata.. Tare is curios cine inventeaza toate procedurile astea.
PS: n-am mai scris de patania cumnatului domnului George care avea in acelasi cont si debit si datorie si nici de metoda de rezolvare cu scurtatura a lui Gabi, metoda pumnului in masa.
Traiasca banca!

(imagine preluata de pe http://wwwdelivery.superstock.com )


One response to “Din nou, traiasca banca!

  • petruburac

    :)… Nice experience.

    Pentru mine a fost doar un drum ca sa scap de card-ul de la BRD care-l aveam ca si student. Fusesem informat ca imi expira cardul si daca doresc sa-l pastrez trebuie sa efectuez o operatiune bancara. Cum singura operatiune ce mi-am permis sa o fac a fost Interogare de sold am mers la bancomat. Si aceasta masina politicoasa mi-a zis doar atat: Cardul dumneavoastra a fost retinut! si inca ceva neinteresant…
    Si apoi nu m-au mai amentitat sau chemat la plimbari cu judecatori. Poate BRD sunt altfel…

    Acu am un card la BT, cine stie ce va urma…:)

Lasă un răspuns

