Am obosit..

Azi e jumatatea lunii iulie, si de ceva zile incoace ma concentrez numai la vacanta aia care parca nu mai vine. Nu stiu de ce ma gandesc atat acolo, pentru ca anul asta mi-am propus sa am un concediu mai spontan, adica sa nu-mi fac rezervari nicaieri, sa nu-mi planific nici o iesire pe nicaieri, ci sa ajung acasa, sa-mi iau prietenii si sa mergem unde duce drumul.
Cand ma uit la calendarul pe care l-am lipit pe birou, pe fiecare zi e mazgalit cate ceva, examen, intalnire, planificare a ceva, activitate.. Am obosit de atatea notite. Am obosit de telefoane, de computer, de asfalt si de fum. N-am mai auzit un greier de mult.. un cocos cantand. Am uitat cum e sa ma trezesc cand se cearta randunicile, sau cand bate ciocanitoarea in salcamul de langa casa. Acum, ma trezesc telefoanele, clanxoanele, sirenele, bicamerele… sunetele astea artificiale. Am uitat ce-i aia apa de izvor, pentru ca apa din Bucuresti are un gust asa ciudat.. trebuie sa fie asa rece incat sa-ti amorteasca limba cand o bei.. altfel nu poti, ca-i prea amara. Mi-a crescut burta de atat stat pe scaun, mi s-au dilatat pupilele de atatea radiatii de computer, cand ma pun sa dorm vad numai frameuri si aud un sunet de fundal. Ma trezesc si ma simt amortit. Ma culc si ma simt lesinat. Scriam intr-un articol recent ca sunt prea multi cei care au asteptari de la mine, si completez acum, prea putini in care sa am eu baza si incredere. Ultimele posturi de pe blog sunt varza, arbitrajul de la IMGB-GL e praf. Multumesc celor care totusi apreciati ca si pentru varza si praf e nevoie de efort.
Multumesc Adame ca ai mancat mere interzise si din cauza ta transpir atat.

5 responses to “Am obosit..

Lasă un răspuns

