S-a inventat twitter ma!

Stiu ca nu-s primul care o fac, si unii deja sunteti plictisiti de articolele despre Twitter. Sunt unii care nu stiu, si vreau sa strig si eu: Ma, baieti si fete, s-a inventat twitter!!
Cei care navigati mai des pe internet, nu se poate sa nu fi vazut pe mai toate siteurile mari mesaje de genul „follow me on twitter”. Ce-i twitter?
Twitter, e modalitatea principala de micro-blogging.Mai clar. Imi fac un cont pe twitter.com, apoi imi downloadez programul twhirl de aici.
Pot posta mesaje scurte (max 140 de caractere), si pot vedea ce posteaza altii. Adica: eu imi aleg oamenii carora sa le vad mesajele postate, si altii pot alege sa vada ceea ce postez eu. Un fel de a trimite „mass-uri” mai nestresante. Exista aici notiunea de following, si follower. Following inseamna oamenii pe care aleg sa-i urmaresc, adica sa le citesc mesajele postate, si follower, adica oamenii care ma urmaresc pe mine, si imi citesc mie mesajele. La inceput am crezut ca e mai nasol ca n-am sa gasesc oameni pe twitter, si cine ma urmareste pe mine.. si etc, dar.. dupa o luna de twitter deja ma urmaresc in jur la 70 de persoane, si eu urmaresc vreo 60.
Pe langa mesajele astea pe care le scrii si le vad toti cei care te urmaresc, este optiunea de a trimite mesaje private, adica mesaje doar pentru o persoana.
Cu ce ma ajuta? Eu urmaresc de exemplu orasul suceava pe twitter, unde primesc tot felul de stiri despre Suceava, urmaresc INMH-ul pe twitter, unde primesc informatii despre starea vremii, urmaresc prietenii pe twitter, si urmaresc bloggerii pe care ii citesc pe twitter, si asa aflu cand apare cate un articol nou. Mai urmaresc si diferite conturi de divertisment, unde mai primesc bancuri, poze dragute, etc.
Daca te streseaza cineva ai optiunea sa-i dai block, si cel care te urmareste nu-ti va mai vedea mesajele. Cu twitter poti fi online oricand, pentru ca se poate folosi de pe telefon foarte usor.
Twitter asta e ceva nou in Romania, dar se extinde foarte repede. Daca aveti cont de twitter, sau dupa ce va faceti cont de twitter, lasati aici un comm cu linkul contului, si noi va dam follow. Pe mine ma gasiti la http://twitter.com/ionutandrisan

One response to “S-a inventat twitter ma!

Lasă un răspuns

