Prizonier

Nu-mi place sa recunosc dar am ajuns la concluzia ca viata mea se desfasoara intre 8 pereti si 2 monitoare. Am ramas surprins ieri de o idee al lui David, care a strans in parcul Tineretului oameni cu laptopuri, si au decis sa faca un fel de contrast. Au stat 7 minute cu laptopul in brate, si apoi, 7 minute intinsi pe iarba, pentru a vedea care-i diferenta dintre cerul vazut la monitor si cerul ala real. O idee trasnet pentru care il felicit pe David. Mi-ar fi placut sa ajung, dar.. viata asta… Ma simt rupt de realitate pentru ca de aproape o saptamana nu mai am net acasa. Ma chinui  de cateva zile sa ma leg la computerul lui Anton si sa fur net de acolo, si nu reusesc. Prea grele pentru mine setarile alea.

Intrebarea de azi: Daca n-am net, sunt rupt de realitate, sau mai aproape de ea?


3 responses to “Prizonier

Lasă un răspuns

