Osteni! Pi cai!

Posted on Updated on

cine-a zis ca-i pace in Romania??

Azi e o zi istorica. Moldovenii is moldoveni, orice-ar zice ceilalti. Noi suntem invatati sa fim castigatori, sa ne luptam pentru ce vrem. Astazi, am dus ultima lupta, cea prentru Dreptul Constitutional. Ca si Stefan odinioara, multe lupte, majoritatea castigate, iar cele pierdute, nesemnificative. Eu am castiga anul asta 28 de lupte, si am pierdut 2. Pixuri bune, foi multe, imprimante secatuite si zeci de ore de stat cu cartea la lampa.. toate le-am pierdut in lupte, si m-am luptat zi si noapte cu cei mai buni neuroni ai mei. Cate-odata am fost coplesit de dusman, avand examenele la diferente foarte mici de timp, si nedandu-mi timpul necesar sa ma pregatesc. De aceea, am avut parte si de doua infrangeri. Inamicul e la pamant. Eu imi planuiesc un nou atac in septembrie, unde vreau sa-mi iau revansa pentru bataliile pierdute. Lupt impotriva a doi inamici. Unul e puternic, si va mai rezista inca cel putin 3 ani. Celalat, cred ca in 2 ani il voi face sa cedeze… Mai am de rezistat la cel putin vreo 60 de maceluri pana la final, insa, sunt sigur ca dusmani vor ceda…
Stefane draga, ai fi tu mort, dar noi, moldovenii, am ramas aceiasi luptatori. Dormi linistit, ca are cine lupta!

3 thoughts on “Osteni! Pi cai!

    petruburac said:
    Iulie 4, 2009 la 4:08 pm

    Ioi, cu sesiunile astea care vin cu materie „cata frunza si iarba” cu profesori semeti ca Baiazid si cu hoarde de iancii…

    Eu am trecut 5 ani prin lupte grele… cu credinta si fara manastiri… Ai sa biruiesti, Ionute! Si o sa se bucure Capetenia noastra, a tututor, nu doar una a putintei moldoveni.
    Cu Stefan cel mare, si Iancu de Hunedoara, si Vlad tepes, si Mihai viteazul, si Traian Basescu…, toti ne vom intalni cu El caci in curand va reveni: Domnul Domnilor, Isus Hristos!

    Camelia Capitanu said:
    Iulie 6, 2009 la 9:46 pm

    tare amuzant😀
    eu sunt din piatra neamt😛
    dar intr-o saptamana deja in bucuresti, tot la „lupte”🙂

      artistu05 responded:
      Iulie 7, 2009 la 8:06 am

      Live Long Moldavia!

Lasă un răspuns

