Go! Go! Go!

Posted on

Da.. azi e una din zilele alea care nu-mi plac mie. Adunat haine, strans, puse toate in troller, cautat prin sertare, printre dvduri, printre carti, printre dosare.. tot ce-i al meu. Ultima mea zi de camin. Adio dus comun, bucatarie comuna, camera cu multi locuitori pe metru patrat. Adio zgomot de bicamer la 6 dimineata si pisici in calduri la 2 noaptea.  Adio poarta incuiata la 11, adio pantaloni furati si  mancare „confundata”. Azi imi iau jucariile si ma duc. Da. Ma mut la etajul 10 unde sper sa am semnal la cosmo, mai bun decat nu-l aveam in camin la parter.  Pa Tibi, pa Cosmin, Ciprian, Iulian, Florin.. si toti care mai stati prin zona si ma salutati dar nu stiu cum va cheama.  O sa-mi fie dor si de Mc-ul de la 2 minute de camin, si de linia lui 41, de plimbat pe langa lac sau prin regie. Ma duc,  ma mut in Aparatori. Ma mut pentru ca vreau camera mea. Ma mut pentru ca nu mai vreau sa merg 10 statii de metrou pana la serviciu cu o schimbare la unirii. Inlocuiesc 10 statii cu una singura. Ma mut ca am masina de spalat unde ma duc, am o jumate de dus numai al meu (jumate-i al lui Anton). Daca inainte bucurestiul avea 3 capete : casa ( militari), facultatea (republica) si serviciul (imgb), ei bine, acum se fac doar 2 capete: facultatea si serviciul+casa. Le multumesc vecinilor de pe acum ca nu vor bate cu betele in tevi, nu vor da tvul la maxim, ci ne vom intelege super bine, si totul va fi perfect. Ca doar asa-i la bloc, nu? Andy mi-a confirmat pe twitter.

3 thoughts on “Go! Go! Go!

    Petru Burac said:
    Iulie 2, 2009 la 6:44 pm

    Ma bucur pentru noi tai vecini. Cred ca o sa inceapa sa le placa chitara ta, zambetul tau si freza ta.

    Cine stie daca nu ai vreun vecin ce a inceput o formatie de cantat la calorifer???…:D… Happy Mutating!

      artistu05 responded:
      Iulie 2, 2009 la 7:26 pm

      :))) multumesc multumesc

    Bogdan IT said:
    Iulie 3, 2009 la 11:36 am

    Frate te muti cu anton ! ce tare

Lasă un răspuns

