10000!!

Pe 3 februarie am hotarat sa-mi fac blog 😀 – Am inceput cu un articol care a ramas celebru – Viata este ca tractorul..

La inceput cu cate 1-2 postari pe saptamana, iar de o luna incoace, postari zilnice. Azi am implinit vizita cu numarul 10000. (stiu ca sunt unii bloggeri care au atatea vizite intr-o zi, dar eu tot sunt entuziasmat 😀 ) Nu stiu a cui a fost ca i-as fi dat un premiu 😀 . Oricum, sper ca am oferit un material de calitate pana acum, si voi incerca sa o fac si de acum. Multumesc celor care ma cititi, care va lasati parerile aici, si celor care ma promovati.  Sunt entuziasmat 😀 😀

8 responses to “10000!!

Lasă un răspuns

