Eu impartit la multi

Azi nu vreau sa scriu despre partea aia poluata a Bucurestiului, depre tanti aia care a cerut ginerelui sau 40000 de euro pentru ca fiica ei a fost ucisa de copilul adoptiv al ginerelui, nici despre pietonul ala care a traversat pe rosu intersectia de la ciurel, nici de nenea ala care dormea in metrou. Lucruri ca astea se intampla in fiecare zi, dar, gresesc daca privesc in fiecare zi numai la ele. Am tot sustinut, si inca sustin ca viata aia fericita nu are asa multa legatura cu banii, sau cu lucrurile alea materiale, cum ne inchipuim noi, ci viata are de-a face cu noi oamenii astia obositi de la atata lucru, cu relatiile dintre noi, si cu modul in care relationam unii cu altii.
Mi-am numarat ieri oamenii din lista de messenger. Undeva la 350. Mi-am numarat ieri vizitele pe blog – vreo 360. 5 persoane si-au pus la status link catre blogul meu, 14 au lasat comentarii, m-au sunat vreo 5 sau 6, am primit mail de la 3, am vorbit pe net cu vreo 8 sau 9. Pe twitter ma urmaresc vreo 43 de oameni. Mi-au vizitat profilul de zang vreo 6 oameni, vreo 20 mi-au dat rating la poze, vreo 20 mi-au vizitat bucatica de blog de acolo, mi-a fost vizitat profilul de hi5 de 2 persoane.Tot ieri am primit vreo 10 spamuri, si vreo 5 massuri. Am arbitrat ieri 32 de persoane ( 4 echipe a cate 8), din care am avut contestatii din partea a cel putin 6-7, am sunat eu vreo 7 persoane, am trimis mail la vreo 4 persoane, m-am rugat cu inca 1 persoana, apoi m-am rugat si singur pentru vreo 5-6 persoane. Lucrez la o companie unde am mai mult de 700 de colegi. Cei mai multi dintre ei, daca nu ma cunosc, atunci cel putin au auzit de mine, de blogul meu, sau de campionatul de fotbal pe care m-am straduit sa-l organizez. Am luat masa cu 6-7 persoane.
Multa lume.. foarte multa. E drept ca dintre ei se mai repeta printre toate activitatile astea dar daca toti ma privesc cum sunt si eu la randul meu tentat sa privesc pe toti, atunci mai bine de 1000 de de oameni au asteptari de la mine.
Care-s sansele sa-i dezamagesc?


4 responses to “Eu impartit la multi

  • petruburac

    Foarte surprinzatoare intrebarea finala…si foarte adevarata. Eu zic ca ai cel putin 1.000(o mie) de sanse pe zi… Si tot 1000 de sanse sa nu-i dezamagesti:adica sa-i ajuti, bucuri, inviorezi, incurajezi. Daca facem matematica iese 50-50. Daca adaugam credinta in ajutorul lui Dumnezeu atunci eu zic 100% sanse bune… cum zicea si Luther cica:”Eu si Dumnezeu formam majoritatea!”

  • inca o perspectiva

    flacau, tot ti-am zis sa pui si tu posturile cronologic, si sa lasi pe prima pagina doar cateva, ultimele. te-as fi ajutat, dar vad ca ti-ai schimbat parola de admin la blog.

    mnoh, stii cum dai de mine..

Lasă un răspuns

