4 ore

ceasMa, deci eu am ajuns la o concluzie. Toti care imi cititi blogul, folositi internetul. ;))
E destul de controversata treaba asta cu viata virtuala – viata sociala. Is atatea siteuri de socializare, dating, combinare, prieteni, atatea bloguri, atatea reclame, atata youtube si atata google.. Azi am completat un sondaj si am scris acolo ca folosesc internetul undeva intre 6 si 10 ore pe zi. Da! daca stau 2 ore la 10 metri sub pamant in fiecare zi (metrou), uite ca mai bine de 6-7 ore le stau cu pixelii in fata.
De ce nu ies in oras? de ce stau pe mess in loc sa ma intalnesc cu persoana cu care vreau sa vorbesc? de asa de mult online? Daca 2 ore is la metrou, 8 le dorm si 10 le stau in fata computerului, asta inseamna ca imi mai raman 4 ore sa fac curatenie, sa-mi fac de mancare, sa imi spal hainele, sa ma spal pe mine, sa mananc, sa vorbesc la telefon, si sa ies in oras… etc… Am timp, nu? 4 ore mari… poate singurele care fac diferenta…

(poza preluata de pe http://www.7art-screensavers.com)


One response to “4 ore

  • cristina

    De ce?…Simplu, e la libera alegere, probabil din comoditate, probabil ca sunt unii care prefera pixelii, informatia circula mai repede, aria de desfasuare este mai mare chiar daca stai doar in fata calculatorului in camera ta. Motivele sunt nenumarate. Eu nu pot raspunde exact de ce, pentru ca atunci cand simt ca e de ajuns cu internetul, inchid calculatorul si ma plimb prin oras. Depinde de fiecare, de ce nevoi are. Sunt 14 nevoi fundamentale prezenate de Florence Nightingale. Nu le enumar. Insa pe atunci nu exista internetul. As spune ca a 15-a este internetul pentru unii, care culmea ajunge sa acopere cateva din cele 14 doar prin navigarea acestuia.

Lasă un răspuns

