Cantec de jale

Da.. dragii mei colegi mi-au cantat azi imnul de jale.. Va multumesc dragi colegi pentru reprezentatia de azi.  Desi n-am considerat niciodata un motiv de bucurie imbatranirea asta, are si ea partea ei buna.  Multumesc Esty ca ai urmarit ceasul, multumesc Ovidiu ca te-ai trezit la 7 sa ma suni. Multumesc Leo, ca ai spus la toata lumea, si mi-ai transmis urarile lor, multumesc colegi mei dragi (am niste colegi de nota 10! ) ca mi-ati invadat biroul si ca ati facut sa rasune tot acvariul de muzica:)) Multumesc Dana, Marius, Andrei, Betuel, Vasile…..  Multumesc celor v-ati amintit, celor care va amintiti sau de-abia aflati.  Tata, n-ai raspuns la telefon, probabil ca-i ratacit pe undeva.. iti zic aici: – La multi ani!

Ce sa-i faci.. toti imbatranim… tuturor ni se canta cantece de jale… (de-alea cu „cine sa traiasca.. bloggeru sa traiasca”)… 21 is over

Thank you – all

PS: TIBI mi-a zis de 2 ori La multi ani.. deci.. respect


17 responses to “Cantec de jale

Lasă un răspuns

