Cu burta la soare

De cand s-au terminat cu alegerile euro-parlamentare, parca s-au mai calmat spiritele. Nu prea mai vad asa mediatizate scandaluri, parca a revenit monotonia. Poate din cauza ca lumea se pregateste de concediu. Apropo de concediu, citeam dimineata pe unde-si vor petrece concediul ministrii. Nu stiu daca am ramas surprins sau nu cand am auzit de destinatii ca Singapore, Filipine, Venezuela, Nigeria, Brazilia, Iordania, Liban sau Maroc. Ceilalti romani care nu-s ministri se vor multumi cu litoralul romanesc sau cel din Bulgaria, in schimbul a 2-3-4 salarii pentru 4-5 nopti. E un pret mare, insa sunt convins ca merita. Desi mai ironizam, mai radem de soarta noastra, de mentalitatea noastra, sunt convins totusi ca cei mai multi dintre noi muncim din greu pentru bani, si dupa multa munca, meritam fiecare o vacanta. Chiar si ministrii pe care nu-i iubim asa mult, si politistii care ne dau amenzi, si fotbalistii care pierd, toti. Vacanta e ceva necesar. Intr-adevar nu ne permitem toti sa mergem macar in Grecia, sau care Grecia, macar pe litoralul nostru, insa, o saptamana in care sa stam cu burta la soare pe balcon, in care sa mai lasam creierul sa se mai odihneasca, sa ne mai eliberam de stres, sa mai lasam muschii sa stea neincordati, e bine-venita. Eu, nu-mi fac planuri de vacanta. Am sa fiu spontan anul asta. (Nu ma trageti de urechi, si nu-mi amintiti ca mai am de dat inca 4 examene ca stiu! Trece si sesiunea, trece si bacul, si vine vacanta pana la urma! ) Oricum, eu aleg muntele. Voi pe unde va bronzati anul asta? 😀

3 responses to “Cu burta la soare

Lasă un răspuns

