9898

psychologistDeci, in fiecare zi raman uimit de ceea ce cautati voi pe google. De ceva vreme urmaresc cum ajungeti la mine pe blog, si chiar ma amuz :)) Pentru ca foarte multi aveti intrebari, sau anumite probleme, si de-asta apelati la google, vreau sa va respect anonimatul, si sa discutam impreuna despre ceea ce va apasa.
– „cum imi dau seama daca un inspector de resurse umane” – cand afli sa-mi spui si mie :))
– „transpiratie dragoste” – se cam leaga, asa-i? :))
– „nu vreau criza” – sper ca te-a consolat google in cazul asta ;))
– „m-am inchis in casa si nu prea ies afara” – solutia mea? lasa-mi blogul in pace si iesi afara
– „cumpar stalpi din gard de beton” – tare-s curios de ce te-a trimis google la mine :))
– „transpiratia ta imi place” – man, ai o problema cred :))
– „poezie despre ultima zi de scoala” – foaie verde stau in beci – nu mai merg la scoala-n veci – ii buna asta? ;))
– „doi ochi albastri” ma simt mandru ca mi-a recomandat ochii google ;))
– „buze ca ciresele” – inca o data, Alina multumim de simfonia iubirii; a fost raspunsul unei cautari :p
– „de unde pot sa imprumut bani in suceava” – te-a trimis google la mine.. dar.. chiar n-am banca :-??
– „cu ce sa ma imbrac in excursie in suceava” – daca esti baiat evita rozul, evita pantalonii aia care arata de parca esti „alterat in nadragi”, iar daca esti fata, important e sa te imbraci, ca-i frig acolo
– „la ce facultate sa dau pe criza asta” – important e sa faci ce-ti place. ii bine sa nu mergi la facultatea de capsuni sau de mandarine
ultima, si preferata mea: „ce ascunde flatulenta” – Flatulenta ascunde ceva ce-i mai bine sa nu iese la suprafata ca omoara pe toti. Flatulenta asta e ca un fel de bomba ecologica, care, atunci cand explodeaza, rade tot din jur pe o distanta de cativa metri. In principiu, flatulenta ascunde un gaz metan cu miros de fasole stricate. Pentru a crea o astfel de bomba, in general, oamenii de stiinta aleg sa combine – varza cu lapte, iaurt cu mere, fasole cu castraveti, cheefsi-ul, sau alte substante flatulentologene.
Sunt sigur ca google ma va recomanda in continuare ca si solutie la intrebarile voastre. Am sa incerc sa fiu cat mai prompt cu raspunsurile, pentru a fi sigur ca vom gasi raspunsuri la problemele dumneavoastra. Va multumesc pentru incredere ;))
Semnat, pentru 9898 (9595 e deja luat), Dr Ionut Andrisan

(poza preluata de pe http://www.healthsciencetechnology.wikispaces.com)


6 responses to “9898

  • iosif

    Tare mult imi mai place umorul tau. Si eu urmaresc keyword-urile contorizate de google analytics, dar nu sunt chiar asa de interesante ca la tine.
    Oricum, stiu ca cineva e interesat de „adidasii lui iosif”, sau cel putin asa imi zice google. Sa-i zic ca-i am de anu’ trecut?

  • Octavia

    foarte tare. eu am ajuns la tine cautand 9898. 😀 asta asa, ca sa te scutesc sa mai cercetezi tu. 😛

  • Ionut

    Salut omule! Multam pentru ca mi-ai inveselit ziua. Intr-adevar te miri de ce le mai trece prin cap „internautilor” in zilele astea. Iti multumeam ca mi-ai inveselit ziua, pentru ca, azi m-am confruntat cu cel mai prost animal de pe planeta asta (omul), care desigur, in infinita lui prostie generata de lipsa crunta de neuroni in bostanul gol numit cap, a reusit sa-mi darame moralul in ultimul hal. Din fericire, testam un router scriind cifre la intamplare pe google si am dat accidental pe linkul blogului tau. Dupa ce am citit replica „Flatulentei”, care desigur m-a facut sa rad singur ca un om nebun de ma intrebau toti colegii de munca ce am patit, m-am gandit sa-ti las si eu o poezie, ca deh, amu no, asa-i fain la noi in ardeal si cred ca asa ar trebui sa faca toti vizitatorii blogului. Multam inca o data si bafta multa in continuare 🙂

Lasă un răspuns

