IMGB Gladiators' League

pozaDupa cum stiti, noua, celor de la IMGB ne place pe langa munca, si fotbalul, si de-asta ne intalnim in fiecare joi de la ora 17 sa jucam fotbal. Ne-am gandit ca ar fi frumos sa organizam un campionat. L-am gandit impreuna, si l-am organizat. IMGB GLADIATORS’ LEAGUE. Deocamdata suntem in competite 8 echipe. Daca ramanem 8, atunci vom juca in sistemul Champions League.  Doua grupe a cate 4, primele 2 echipe din grupe vor avansa spre semifinale. Se mai pot inscrie echipe pana cel tarziu maine la ora 12:00. Am creat o pagina speciala cu clasamente, scoruri, comentarii etc – pagina IMGB-GL.
Sper ca acest campionat sa fie un mod de a ne relaxa si de a crea un colectiv mai unit, decat un motiv de cearta sau de argumentare. Multumim conducerii companiei si sindicatului pentru sprijin, si sunteti asteptati la meciuri!

 PS-1: cautam arbitru cu fluier pentru meciurile de maine – daca va oferiti careva (din IMGB) dati-mi de stire
PS-2: pentru a organiza blaturi, pentru a vinde, cumpara meciuri, pentru pariuri, sau pentru a bate arbitrii, luati legatura cu mine


8 responses to “IMGB Gladiators' League

Lasă un răspuns

