Viata de blogger…

 Poi pentru ca toata lumea va scrie cum a inceput toata treaba asta cu blogul eu am sa va spun cum am s-o termin.
Deci, cica eram eu pe la 95 de ani, si stateam in fata computerului si bloguiam. Normal, déjà aveam domeniul meu, pentru ca déjà castigasem concurusul ala organizat de blog18ro . Si cum stateam eu acolo si intrebam alti pensionari bloggeri de unde ne mai cumparam azi Prostamol, m-am hotarat sa nu ma mai duc eu, ci sa-mi trimit servitorul german (pentru ca din pensia mea de blogger imi permiteam sa angajez un german, si pentru ca atunci veneau germanii la munca in Romania, si nu invers cum se intampla in viitor) Dar vremea a trecut si am facut 63 de ani. Imi amintesc de parca ar fi fost azi. Noroc cu blogurile astea de unde am aflat ca pot iesi la pensie mai repede de 65 pentru ca implinisem 40 de ani de munca asidua in afara si in curtea blogului. Ee, si vremea a trecut, si imi amintesc cum il duceam pe fecioru-miu la facultate, normal, facultatea de bloggeri, pentru ca déjà se inventase facultatea asta ( asta se intampla prin 2038, cand aveam eu 50 de ani). Normal. Asa tata, asa fiu. Ee, si dupa ce l-am trimis pe fecioru-miu la facultate, au mai trecut cativa ani, si a dat si el examenul de capacitate. Ma, asa de recunoscator is cu blogurile astea. Am dat peste filmuletele alea ale lui Chirila, din viitor.. viitorul indepartat, (prin 2009) unde explica el ca de fapt in viata trebuie sa faci ce-ti place. Si l-am intrebat pe baiat ce-i place, si mi-a zis ca-i place fotbalul, asa ca am cautat pe bloguri si am gasit un liceu bun : ala de silvicultura. Singur in padure, poate-i vine mintea la cap. Tare mare influenta a avut toata treaba asta cu bloggingul la mine. Déjà prin 2015, cand am facut nunta, miliarde de cititori de-ai mei au aflat ca ma insor si mi-au trimis cadouri. Tot dintr-un blog am aflat si ce trebuie sa fac cu ele, cu cadourile, ca de neveste stiam. Sa le pun in pod, ca daca am blog,  atunci am tot ce-mi trebuie pentru a supravietui (nu nevestele, cadourile).   Ehee, vreme trece, vreme vine,  stau pe blog si-asta-i de bine.. Prin 2009, cand am inventat eu blogul, lucram la IMGB. Pentru ca eram cam multi in firma, lumea ma cunostea dupa blog, si sa-i vedeti pe toti cum veneau sa-mi ceara autografe, sau ma plateasca sa scriu despre ei pe blog, ca vor si ei sa fie faimosi cum is eu.. .. sau ma rog.. nu chiar asa :)).  M-a ajutat mult sa supravietuiesc blogul asta. In tinerete nu eram eu asa rabdator, si cand ma enerva cineva, in loc sa-i arunc cu prastia in cap, imi ziceam « lasa ma, ca ajung eu acasa si sa vezi ce scriu despre el pe blog », sau, daca imi zicea cineva ceva de rau, de exemplu « ba, tu nu te uiti ca ai 1.70?», eu ii replicam taios « da ma, dar macar am blog » si ii inchideam gura. Replica asta cu « da ma, dar macar am blog » a ramas si acum una invincibila, inpenetrabila, sau cum era cuvantul ala care exprima ceva care te lasa fara replica.
In concluzie, provincial bucurestean caut influenta. Bloggingul se ofera. Da cineva mai mult ? Daca nu, atunci particip la concursul asta  pentru competitie in primul rand, apoi pentru  domeniu si hosting, ca sa ma fac blogger super-profesionist.  Stiti voi, concursul ala organizat de blog18 în colaborare cu gazduire-blog.ro; Gazduire-blog.ro  care este o alternativă de găzduire a blogului, pentru toate buzunarele, preţurile începând de la 17 euro / an, cel mai scump pachet fiind de 30 euro / an… si la la la la la… Viata de blogger.. ce sa-i faci..


13 responses to “Viata de blogger…

Lasă un răspuns

