De-ale capitalei

Posted on

Ieri, in drumul meu spre casa, am ramas surprins de imaginea unui sofer de RATB care conducea autobuzul, citind ziarul.  La prima vedere am crezut ca nu vad bine, insa, ziarul, jumatate pe volan, jumatate ridicat, el cu ochii in ziar, si autobuzul mergand singur. Acum, ori a fost dotat Bucurestiul cu autobuze cu pilot automat, ori mai avea niste ochi in plus nenea soferu.   Tot ieri, dupa ce elicopterul unei televiziuni s-a invartit vreo 20 de minute pe deasupra Mc-ului, am decis stresat sa ma uit la el, ca poate pe mine ma cauta si de-asta nu mai pleaca. La fel, pana ieri n-am stiut ca se poate, insa nenea pilotul mergea cu elicopterul cu spatele.   Toate astea m-au facut sa ma gandesc si la masina aia care mi-a ras pantalonii cu 40 la ora, cand treceam strada, uimindu-ma de precizia cu care a trecut pe langa mine.  Nu stiu daca ati observat, insa, chiar si conducatorii metrourilor au devenit profesionisti. Cand ajung pe la Eroilor, nu mai fac franele alea care arunca lumea din ultimul vagon in primul. Daca se intampla asta, sunt convins ca probabil din cauza defectiunilor pilotului automat al metroului. Doi conducatori nu sunt de-ajuns.  De tramvai sunt oarecum multumit. Acesta isi face treaba neasteptat de bine.  In cele 3 vagoane ale lui incap mai multi oameni decat in metrou. Cand am fost cu Cornel Ungureanu in matizul lui, 8 persoane plus sicriul ala de chitara, am stat mult mai lejer decat stau in tramvai la ora 6. Ideea e ca isi da tot interesul si tramvaiul asta. Cu barcile nu-i chiar roz situatia de cand s-a inecat baiatul ala in Lacul Tineretului, insa, speram la un upgrade. 

Avem aici toate mijloacele de transport, de-asta imi place Bucurestiul… e chiar performant

3 thoughts on “De-ale capitalei

    Complex de Contradictii said:
    Iunie 11, 2009 la 8:08 am

    Sa te urci in 32 la ora 5-5 jumate…mori in chinuri pana la destinatie

    Bogdan IT said:
    Iunie 11, 2009 la 11:04 am

    bai pana si la tramvaie se strica pilotul automat acum 1 luna era zied in tramvai cand s-au pocnit in statie la Rm.Sarat se pare ca subsemnatul din spate a uitat sa mai actioneze franele si s-a pupat dragalas cu fundul tramvaiului din fata care facea stanga :)) deci si acolo a inceput sa fie cu dubii!!! Apar erori!

    iosif said:
    Iunie 12, 2009 la 2:50 pm

    „sicriul ala de chitara” – esti very funny!:)

Lasă un răspuns

