Prea multi.. prea mici…

Posted on Updated on

furtunaDeja e plina blogosfera cu povesti despre „furtuna” de ieri. 225 de copaci rupti, stalpi de beton doborati, avioane fortate sa aterizeze, sosele blocate, masini distruse, o imagine care seamana cu „sfarsitul lumii” ca sa citez un comentariu privitor la furtuna. Acum, din astia 225 de copaci rupti, eu am vazut doar unul, n-am vazut nici un stalp de beton culcat, nici o masina distrusa, nici un „sfarsitul lumii”. Copacul rupt pe care l-am vazut, era uscat, la fel si zecile de crengi rupte.
Astea-s lucruri oarecum importante, pagube mari la prima vedere. Nu stiu daca e interesant sau normal faptul ca nimeni n-a numarat frunzele cazute, crengile rupte, geamurile sparte, oamenii care au fost udati de ploaie si acum sunt raciti, umbrelele distruse de vant, sau stiu eu.. alte lucruri afectate de ploaie, lucruri mici. Vedetele ploii sunt copacii si masinile…….. Umbrelele, frunzele, geamurile, chiar noi  suntem dispensabili, necunoscuti, neinteresanti, nu meritam sa aparem la stiri, in ziar sau pe bloguri… pentru ca noi suntem multimea..

(poza preluata de pe http://www.bloggingbeirut.com )

2 thoughts on “Prea multi.. prea mici…

    Doris said:
    Iunie 4, 2009 la 8:31 am

    imi place atat de muult cum scrii ! te binedispune, e ca si un cappuccino de la 10 dimineata

      artistu05 responded:
      Iunie 4, 2009 la 9:02 am

      multumesc🙂

Lasă un răspuns

