Facem ce stim…. 'taxuim' din nou!

Da, ca in fiecare dimineata, deschid siteul, si citesc ziarul (fara cafea langa mine). Nu vreau sa fac din blogul asta o taxerevista a presei, insa.. imi tot sta in minte spotul ala: „stirile care conteaza”.

Conteaza sa stiu daca Dani s-a mutat l-a Monica sau nu, conteaza sa stiu ca Mihai de la nu stiu ce formatie a cazut in cap de pe bicicleta, sau ca Nadia s-a ascuns sub un pod de o tornada ?!

Doua stiri mi-au atras atentia in mod deosebit – desigur, nici una din ele pe prima pagina. Cazinourile din blocuri se muta in hoteluri de minim 3 stele, si pe langa chirie, le va creste si impozitul, si ca sa mai scadem din deficitul bugetar (1,8% deocamdata), guvernul a hotarat sa mai ia bani de la niste pensionari; de data asta de la pensionarii de lux – parlamentarii, magistratii sau alti bugetari. Nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut ca o pensie de lux poate depasi 10.000 de lei, iar conform cu noua lege care se va aplica incepand de anul viitor, pensiile astea se vor reduce pana la un sfert. In Romania avem 20.0000 de pensionari de lux.

Acum, si eu ca tot romanul nemultumit de politica actuala, ma intreb: In lunile astea care au mai ramas actualei puteri politice, oare cate taxe vor mai inventa. Nu-mi aduc aminte ultima saptamana cand sa nu fi aparut vreo noua taxa, si daca intr-un articol recent sustineam ca statul ne ia cam 75% din ceea ce castigam noi, cred ca in ritmul asta nu va mai dura mult si vom depasi 100%.

Chiar daca oarecum nu ne influenteaza mai deloc pe noi, oamenii de rand impozitele astea noi, ci chiar aduc satisfactie unora dintre noi, dupa cum am vazut in niste comentarii asupra acestor articole, eu totusi raman nemultumit de fiecare data cand apare cate o taxa nou, indiferent cui i se aplica. Eu nu zic Doamne inlocuieste oamenii de la putere, ci mai degraba – Doamne fa-i constineti ca tara asta e populata, si ca impozitele pe care le platim, le platim cu bataturi la maini, cu muulta transpiratie, si cu nopti nedormite. Ironia face sa fi vazut chiar ieri un panou electoral pe care scria ceva de genul „Bani pentru Romania, bani pentru romani!” ha!?

(poza preluata din  www.tehnopol.ro)

 


Lasă un răspuns

