Ne-am facut casa noua!!

noi si bloguri noiPereti noi, coloane noi, un mediu ceva mai prietenos sper. Asta e una din consecintele intalnirii de ieri din cadrul Conferintei WWJP (What Would Jesus Post).
Multumesc organizatorilor „Intalnirii Bloggerilor Evanghelici” (sau WWJP) pentru oportunitatea de a participa la conferinta de ieri, unde am invatat muulte lucruri noi, si am fost motivat sa-mi fac prezenta ceva mai activ in blogosfera. Multumesc.

Si ca sa nu fie material vechi intr-o casa noua, sper, ca incepand de saptamana asta sa scriu cate 3 articole saptamanal (luni, miercuri si vineri).

Ne vedem la articolul de maine :p


4 responses to “Ne-am facut casa noua!!

Lasă un răspuns

