Alean

Posted on

Cand tu radeai, radeam cu tine
Iar cand plangeai, si eu plangeam
Cand eu plecam, te luam cu mine
Cand ramaneai, si eu stateam

Nu te mai vad.. unde-ai plecat?
Te strig mai tare.. unde esti?
Tu ma mai cauti? ma gasesti?
Te-ai dus… si nu m-ai asteptat..

Nu mi-am dorit nimic, decat pe tine
N-am vrut sa plec, nici singur nu am vrut sa zbor
Tot ce am vrut a fost sa razi cu mine
Tot ce-am visat.. tot… vise…. toate.. mor

Acum incep sa cant …. si rad
Imbatranesc plangand, stiu ca erai
Raman aici, te-astept… visand
Ma sting… mi-e dor …de tine… rai

Ionut Andrisan

6 thoughts on “Alean

    Mircea said:
    Mai 18, 2009 la 6:14 am

    Draguta poezie ….da o poza mai clara cu fata nu ai ?

    Corneliu said:
    Mai 20, 2009 la 6:38 am

    Dupa discutiile cu Voiculescu (chestiuni.info), am pus la cale crearea unui forum pentru mai multa interactiune. Intra (si intrati toti) pe http://zbeb.freeforums.org pentru interactiune si chematii pe toti bloggerii evanghelici sa intre pentru a gandi si lucra impreuna.

    teo constantinescu said:
    Mai 24, 2009 la 7:52 pm

    „nici singur nu am vrut sa zbor” – ce să-i faci, aşa ne-a lăsat El🙂

    fain ai scris. keep up the good work😉

      artistu05 said:
      Mai 25, 2009 la 4:50 am

      Multumesc ;;)

    Camelia Capitanu said:
    Iulie 6, 2009 la 9:49 pm

    daca stii, seamana cu o poezie de-a lui arghezi „de-abia plecasesi” (care imi de altfel imi place tare mult, ca si a ta🙂 )

      artistu05 responded:
      Iulie 7, 2009 la 8:09 am

      multumesc🙂

Lasă un răspuns

