Socializare ?!

Maine iau si eu salariul. Iar imi impart banii peste tot, si 2 saptamani mananc chitante. Uff si ii si Pastele saptamana viitoare, si trebuie sa fac si eu cozonaci, pasca, oua rosii; si „cainii” s-au cam scumpit anul asta. Oare miei in rate nu se gasesc?  Uitasem, mi-a expirat si abonamentul la metrou, si luna asta s-a scumpit cu 2 lei. Bine ca in fiecare zi taxe, impozite si scumpiri, si noi incercam sa traim cu aceleasi salarii vechi! Nu stiu ce sa ma mai fac. Incepe sa ma doara stomacul de la o vreme si is o gramada de bani si pastilele astea. Degeaba mai platesc aia 5,5% din salariu pe luna pentru asigurarea medicala. Aia ii platesc probabil sa-mi asigur o autopsie la jumatate de pret. Ma gandeam eu sa strang bani sa-mi cumpar alt telefon. Da, stiu ca il am pe asta de 1 luna de-abia, dar m-am saturat de el.
(…)
Bine ca toti vor bani si pe mine nimeni nu ma ajuta. Saptamana trecuta i-am impumutat 50 de lei, si acum nu mai dau de el. Zi si tu cata nesimtire. Deci ii chiar magar. Cred ca s-a dus si a cheltuit banii pe alcool sau pe cine stie ce prostii si acum se ascunde de mine ca sa nu mai dau de el. Lasa ca il stiu eu pe el. Mi-a zis mie prietenul ala al lui ca ii cam nesimtit. A zis ca ii un carcotas, ca vorbeste lumea pe la spate. Cine stie daca nu ma vorbeste si pe mine, Bine ca eu il ajut si el, ma vorbeste pe la spate. Lasa ca ma intalnesc eu cu el, si o incurca. Ce crede ca eu is un nimeni? Il termin cand ma intalnesc cu el. Am batut eu altii si mai mari ca el. Anul trecut m-am batut cu 3 in acelasi timp, si au plecat toti plangand acasa. Crede el ca se pune cu mine? Nenorocitul!
(…)
Nu pot azi, asa i-am zis. Am citit horoscopul si scria ca nu-i o zi buna pentru afaceri. Da, m-a ajutat cand am avut nevoie, dar nu pot sa risc si sa-i dau datoria inapoi astazi. Trebuie sa ma inteleaga si el!
(…)
Uita-te putin la asta. Cred ca ii gay. In afara de roz si de sclipici nu se mai vede nimic la el. Cred ca ii la fel de prost precum se imbraca.
(…)
Da, m-am certat cu tata azi de dimineata. Voia sa-l ajut la nu stiu ce prostie.Sa-mi repare usa de la camera.  Auzi la el, de parca eu am timp sa-l ajut. Si dupa aia m-am dus sa mananc si inca nu era gata mancarea. Bine ca eu trebuie sa umblu toata ziua si nici macar o masa calda nu-i gata cand vin acasa. In loc sa-mi faca mancare, mama facea curatenie. Asa m-am enervat!
(…)
Bine ma, hai ca eu trebuie sa ma duc. Mi-ar fi placut sa mai fi stat de vorba, dar, ma duc acasa ca la 5 is stirile si nu vreau sa le pierd. Tu ce faci? Esti bine, nu?
Pai..
Bine, am plecat – pa pa!
Pa…
…………………..
Eu doar m-am intalnit intamplator cu el si l-am intrebat politicos ce mai face…

Ionut Andrisan


One response to “Socializare ?!

Lasă un răspuns

