N-am inspiratie

Publicat pe Actualizat pe

untitlede3

N-am inspiratie, lipseste inima din care scriu
A mai ramas doar un loc gol in pieptul meu
Mi-e dor sa mor, sa vad cum e sa fiu mai mort de-atat
N-am inspiratie, lipseste inima, caci a murit

N-am inspiratie, mi-e dor sa mor, sa caut inima pierduta
S-o tin in brate, s-o apas in piept si sa invii
Mi-e dor sa-nvii, cu inima din care scriu – gasita
N-am inspiratie, caci ai murit si nu vrei sa mai vii…

Ionut Andrisan

8 gânduri despre „N-am inspiratie

    Cristina a spus:
    Martie 24, 2009 la 12:51 pm

    ce poet avem aici….interesanta poezia…seamana cu ale lui Bacovia;)

    Corneliu a spus:
    Mai 25, 2009 la 12:03 pm

    cand zici la Horoschiop ca te iubeste.. bunica, eu chiar am crezut ca esti indragostit durere mare. Dar s-ar putea sa nu ma-nsel.. ei, ce zici? La asta ce mai raspunzi, neprihanitule?

    @Cristina: mai degraba un bacovian-eminescian🙂

    artistu05 a răspuns:
    Mai 25, 2009 la 12:25 pm

    Mai Cornele, eu is baiat pocait, nu cad in ispita asa usor :)) – Poezia asta am scris-o acu vreun an si ceva😀

    Grapefruits a spus:
    August 10, 2009 la 12:40 pm

    „N-am inspiratie, mi-e dor sa mor, sa caut inima pierduta
    S-o tin in brate, s-o apas in piept si sa invii”
    Asta mi-a placut…
    Imi pare rau ca nu mai scriu poezii…mi-am uitat muza pe undeva🙂

      artistu05 a răspuns:
      August 10, 2009 la 1:10 pm

      exista 2 tipuri de poeti – cei care scriu ca au imaginatia bogata si cei care scriu ce simt.. prefer de departe ultima categorie😀

    Kalin a spus:
    Decembrie 10, 2009 la 5:57 pm

    Destul de interesanta poezie.

      ionut andrisan a răspuns:
      Decembrie 10, 2009 la 9:09 pm

      multumesc

    aammaa a spus:
    Octombrie 30, 2010 la 9:55 am

    in tacere inspiratia e infinita🙂

Lasă un răspuns

