Degeaba

Am inceput incet
Intai un pom, o piatra, un nisip
Apoi, unul mai nou, mai mare mai frumos
Si am crezut ca e real… ca e… ..

Sunt jos…
Am continuat, inca putin, un nou nisip
Apoi si piatra, da.. si floare
Insa acum.. unde-au plecat?

Scrisoare..
Era odata o padure… si-un munte
Apoi, era nisip…. era o plaja
Si am crezut ca e.. ca nu visez… dar e…
E vraja…

Degeaba ud un pom.. nu mai avem padure
Degeaba-i muntele aici… e gol
Degeaba numar fire de nisip.. degeaba mor
Degeaba-i liniste
Degeaba-i galagie..
Degeaba am udat paduri
Degeaba .. degeaba si nisipuri..
Degeaba….. e tarziu.. sunt goluri..

Si tu … si eu… murim..
Caci am taiat copaci si am facut scrisori
Nisip am pus la radacini la flori
Si muntele.. l-am alungat..se-ascunde-acum in nori..

As vrea un pom sa-mi tina umbra la mormant
As vrea nisip ..sa ma ingropi.. sa-mi pui pamant
As vrea doar un copac sa-mi fac sicriu
As vrea sa mor… murind.. sa scriu…

Ionut Andrisan


3 responses to “Degeaba

Lasă un răspuns

